ספא ליום הולדת

חוגגים יום הולדת בזמן הקרוב? רוצים להתפנק באחד ממתחמי הספא בהם מוצעות לכם חבילות ספא שונות ליום ההולדת? בן/בת הזוג חוגג יום הולדת ואתם מעוניינים להפתיע אותו ביום פינוק שכולו ספא? זה הזמן לדעת הכול על אפשרויות האירוח והפינוק השונות הממתינות לכם במסגרת יום ספא ליום הולדת.

 ספא ליום הולדת – כל האפשרויות

בילוי בספא הוא אחד מסוגי הבילוי האהובים ביותר בישראל ועל כך יעידו מאות מתחמי הספא הפרטיים ועשרות מתחמי הספא הפועלים בבתי מלון ברחבי ישראל. עבור רבים מאיתנו, מתחמי הספא השונים מיועדים למטרות בילוי במסגרת ציון אירועים חגיגיים בחיינו, לרבות, ימי נישואין, ימי הולדת וכדומה.

חבילות ספא ליום הולדת הן חבילות האירוח האופטימאליות עבור כל אחד ואחת מביניכם החוגג את יום הולדתו ו/או לאילו מביניכם המעוניינים להפתיע את האנשים הקרובים ויקרים לליבם במתנת יום הולדת מפנקת במיוחד. חבילות אלו מאפשרות לאדם החוגג את יום הולדתו ליהנות ממספר שעות של שקט, שלווה ופינוק וכל זאת במסגרת חבילות אירוח המשלבות בתוכן מרכיבי אירוח שונים כגון: שימוש חופשי במתקני הספא, טיפול ספא מקצועי למשך פרקי זמן משתנים בהתאם לסוג החבילה וזאת לצד ארוחת בוקר/צהריים מלאה במסעדה הפועלת במתחם הספא.

ספא ליום הולדת
ספא ליום הולדת

חבילות אלו משווקות בכל אחד ממתחמי הספא הפרטיים הפועלים בישראל, כאשר בבתי המלון בהם פועל מתחם ספא תוכלו למצוא גם חבילות ספא ליום הולדת המשלבת בתוכן את מרכיבי החבילה השונים המופיעים לעיל בשילוב לינה באחד מחדרי האירוח במלון.

חבילות יום הולדת בספא מוצעות לכם גם למטרות אירוח מסיבות ואירועי יום הולדת למספר מצומצם של אורחים, כאשר מרכיבי החבילה כוללים בעיקר שימוש חופשי במתקני הספא השונים, לרבות, שימוש חופשי במתקני הג'קוזי והסאונה היבשה/רטובה, שימוש חופשי בבריכת השחייה הממוקמת במתחם ושימוש חופשי במלתחות. כמו כן, חבילות האירוח למסיבות יום הולדת במתחמי הספא כוללות שירותי מזנון במסעדה/קפיטריה הפועלת בשטח מתחם הספא. טיפולי הספא במסגרת אירועי יום הולדת הנערכים במתחמי הספא מוצעים לכל אחד ואחת ממשתפי המסיבה בעלות נמוכה יותר במסגרת רכישה מרוכזת של מספר טיפולי ספא.

יום הולדת בספא

חבילות יום ההולדת באחד ממתקני הספא השונים הפועלים בישראל, מיועדות בעיקר לנשים וגברים מעל גיל 18, אך יחד עם זאת, בחלק ממתקני הספא השונים קיימות גם חבילות אירוח המיועדות לבני ובנות המצווה (גילאי 12 ו-13) ובני נוער המעוניינים לקיים במתחם את מסיבת יום הולדתם ו/או להתארח במתחם הספא עם בן/בת זוגם.

ספא ליום הולדת במסגרת חגיגות יום ההולדת הוא אחד ממוצרי הבילוי הנפוצים ביותר בקרב נשים וגברים בגילאי 30 ואילך וזאת מכיוון שחבילות הספא המוצעות לכם משלבות בתוכן את כל מרכיבי הפינוק האהובים. בדומה לכל מקום אחר בו תחליטו לחגוג את יום הולדתכם, גם במתחמי הספא השונים תמתין לכם הפתעה אישית ומפנקת מטעם בעלי המקום, כאשר אופי וזהות המתנה משתנה ממתחם למתחם בהתאם לסוג חבילת הספא לימי הולדת אותה רכשתם.

חבילות ספא ליום הולדת –מהן כוללות?

חבילות הספא לימי הולדת, בדומה לכל חבילת אירוח במתחם ספא כזה או אחר, משלבות בתוכן מספר מרכיבי אירוח ופינוק כגון: שימוש חופשי במתקני הספא, ערכת ספא אישית (נעלי ספא וחלוק רחצה), טיפול ספא מקצועי למשך 45 עד 90 דקות, שובר אישי לארוחת בוקר/צהריים במסעדה הפועלת במתחם או בצמוד אליה.

כמו כן, החבילה כוללת שימוש חופשי במתקני שתייה קלה/חמה המוצבים במיקום מרכזי בשטח המתחם ואופציה לקיומם של טיפולי יופי וטיפוח במידה ואילו מוצעים לכם כחלק מהטיפולים המקצועיים המתקיימים במתחם.

 חבילות יום הולדת בספא – תעריפים

חבילת יחיד ליום פינוק בספא עולה בממוצע בין 250 ל-400 שקלים, כאשר המחיר הסופי נקבע בהתאם לסוג הטיפול בו בחרתם למטרות טיפול ספא מקצועי ליחיד באורך של כ-50 דקות ובהתאם להיקף מתקני הספא הפועלים במתחם ולסוג הארוחה המוצעת לכם במסגרת השובר לארוחת הבוקר/צהריים במסעדת המתחם או המסעדה הצמודה לו.

ברוב המקרים, חבילות הספא לימי הולדת משווקות במסגרת חבילה זוגית המאפשרת גם לבן/בת הזוג הרוכש את החבילה כמתנת יום הולדת לבן/בת זוגו, ליהנות ולהתפנק משירותי האירוח במתחם. החבילה הזוגית מוצעת לכם בעלות ממוצעת של 600 עד 800 שקלים, כאשר גם כאן המחיר הסופי נקבע בהתאם להיקף מרכיבי החבילה וסוגי הטיפול בו בוחר כל אחד ואחת מבני הזוג.

חבילות ספא לימי הולדת- מתי כדאי להזמין ?

הביקוש ההולך וגובר לימי פינוק באחד ממתחמי הספא הפועלים ברחבי הארץ, לרבות, מתחמי הספא הפועלים בתוך שטח בתי מלון שונים ברחבי המדינה, מחייב אתכם להזמין את חבילות הספא ליום ההולדת מספר חודשים או שבועות לפי המועד המדויק של יום ההולדת וזאת על מנת להבטיח לעצמכם מקום פנוי בלו"ז הטיפולים המתקיימים במתחם הספא באותו היום. כמו כן, הזמנה מוקדמת ככל הניתן של חבילת הספא ליום ההולדת תאפשר לכם לתכנן לפרטי פרטים את חגיגות יום ההולדת.

לסיכום, חבילות האירוח השונות המוצעות לכם במתחמי הספא לכבוד יום הולדתכם ו/או יום הולדתם של בני הזוג או האנשים הקרובים ויקרים לליבכם, הן חבילות אירוח ופינוק מושלמות עבור חוגג/ת יום ההולדת. ספא ליום הולדת הוא בהחלט רעיון מפנק, מיוחד וכיפי במיוחד עבור כל אחד ואחת מביניכם ואין זה משנה אם אתם רוכשים את חבילת האירוח לעצמכם או לאדם יקר וקרוב לליבכם.

 

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *