מלונות ספא מומלצים באירופה

חולמים על חופשת ספא מפנקת בחו"ל? מחפשים אחר מלונות ספא מומלצים באירופה? רוצים להיחשף לשירותי הספא השונים המוצעים לכם במסגרת חופשת ספא בחו"ל? הגעתם למקום הנכון. בשורות שלפניכם תוכלו למצוא מידע מורחב אודות מלונות ספא מובילים ומומלצים ברחבי אירופה.

מספר מילים על חופשות ספא בחו"ל

חופשות ספא בחו"ל מהוות את אחד ממוצרי התיירות המועדפים ביותר על הקהל הישראלי ועל כך יעיד הנתון שלפיו קרוב לשליש מהישראלים (כ-30%) בוחרים לצאת לחופשת ספא מרגיעה ומפנקת מדי שנה, כאשר מחצית מהם בוחרים לעשות זאת באחד מבתי מלון ספא בחו"ל.

חופשות ספא בחו"ל מתקיימות בין היתר במסגרת תיירות ספא באחת ממדינות האיחוד האירופי, כאשר בין יתר המדינות המובילות ביותר בתחום תיירות הספא באירופה תוכלו למצוא את צ'כיה, הונגריה, רומניה ובולגריה. במדינות אלו תוכלו למצוא היצע מרשים, מגוון ואיכותי של מלונות ספא מפנקים ויוקרתיים המאפשרים לכם אחד ואחת מביניכם ליהנות מחופשת ספא מרגיעה ומפנקת.

מלונות ספא מומלצים באירופה
מלונות ספא מומלצים באירופה

מלונות ספא מומלצים במדינות האיחוד האירופי

  • חופשת ספא ברומניה- רומניה מהווה את אחד מיעדי חופשות הספא הפופולאריים ביותר בקרב הקהל הישראלי וזאת לנוכח העובדה ששליש ממקורות המים הטרמו-מינראליים ביבשת אירופה מרוכזים בתוך שטחי המדינה. כפועל יוצא מכך, בכל רחבי רומניה תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי מלון עם ספא שהמובילים שביניכם ממוקמים בעיירות הספא הקסומות ביילה פליקס ו-ביילה הרקולנה.
  • חופשת ספא בהונגריה- הונגריה שופעת במעיינות חמים, כאשר בכל שטח המדינה תוכלו למצוא למעלה מ-1,300 מעיינות חמים שלפחות 400 מתוכם משמשים גם כאתרי ספא פעילים וסביבם פועלת תיירות ספא ענפה המהווה מוקד משיכה לתיירים מכל רחבי העולם. בין יתר האזורים בהם תוכלו למצוא היצע מרשים מלונות ספא בהונגריה נכללת העיר בודפשט, העיר דברצן שהיא גם העיר השנייה בגודלה במדינה ואזור אגם חביז המהווה את אתר הספא הטבעי השני בגודלו בעולם.
  • חופשת ספא בצ'כיה- בצ'כיה תוכלו למצוא מגוון מרשים ואיכותי של מתחמי ספא מלון הממוקמים גם בערים הגדולות דוגמת פראג וגם באתרי ספא מפורסמים הממוקמים בשטח עיירות קסומות כגון: קרלובי ווארי ו-מריאנסקה לנזה. באתרי הספא השונים בצ'כיה, תוכלו למצוא מעיינות חמים לצד בתי מלון ספא יוקרתיים ומפנקים במיוחד.
  • חופשת ספא בבולגריה- בולגריה מאכלסת בשטחה מגוון רחב של אתרי סקי באזורים ההרריים בשטח המדינה בהם פועלים מלונות ספא המאפשרים לכם ליהנות מהשילוב האופטימאלי שבין חופשת סקי לחופשת ספא מענגת. כמו כן, בשטח המדינה קיימות מספר עיירות ספא מפורסמות דוגמת: וולינגרד והעיירה סנדנסקי.

בנוסף למדינות אלו, תוכלו למצוא היצע מרשים של אתרי ספא מובילים גם ביתר מדינות האיחוד האירופי, לרבות, צרפת, גרמניה, איטליה ועוד. בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי בהן פועלת תיירות סקי ענפה, תוכלו למצוא גם בתי מלונות ספא מומלצים הצמודים למסלולי הסקי האהובים אף הם על הקהל הישראלי במהלך השנים האחרונות.

מלון ספא בחו"ל- כיצד בוחרים?

בדומה לכל חופשה אחרת בחו"ל, גם את חופשת הספא בחו"ל מומלץ לבחור בהתאם ליעד המועדף עליכם ביותר לחופשה, סוג ואופי החופשה המתוכננת על ידיכם (חופשה זוגית, משפחתית וכו), חבילות האירוח השונות המוצעות לכם במלון וכמובן העלות הכוללת של החופשה והתאמתה לתקציב העומד לרשותכם.

דירוג מלונות ספא בחו"ל מתבצע בהתאם לשיטת הכוכבים, כאשר כל מלון מדורג בהתאם לפרמטרים שונים המרכיבים את דירוגדו הסופי על פי גופים שונים בענף התיירות. הפרמטרים השונים לקביעת דירוג מלונות הספא בחו"ל כוללים בין את היתר את סוגי חדרי האירוח המוצעים לכם במלון, מתקני המלון, הנוף הנשקף משטח חדרי האירוח במלון, רמת האוכל במלון, וכמובן, איכות מתקני הספא במלון ואיכות טיפולי הספא המוצעים לכם במלון.

חבילות נופש בחו"ל בבתי מלון עם ספא

חבילות הנופש המשווקת לצרכי קיומן של חופשות ספא בחו"ל כוללות בתוכן את מרכיבי הטיסות (הלוך ושוב) ומרכיבי האירוח השונים. כמו כן, חבילות הנופש משלבות בתוכן מגוון רחב של טיפולי ספא המותאמים לגילו ומצבו הרפואי של הנופש/ת. ברחבי אירופה תוכלו למצוא למשל מגוון רחב של מתחמי ספא מלון בהם מוצעים לכם גם טיפולי מסאג לנשים בהריון. יחד עם זאת, חשוב להבהיר ולציין שטיפולי מסאז בהריון מיועדים אך ורק לנשים המצויות בשליש הראשון של ההיריון (עד חודש שלישי).

חבילות הנופש השונות המשווקות לקהל הישראלי כוללות בין היתר מרכיבי חופשות הכול-כלול במסגרתן תוכלו ליהנות מחופשה בת מספר ימים באחד מבתי המלון המובילים ביותר באירופה בתחום תיירות הספא וליהנות מחבילות אירוח מושלמות במחיר משתלם. כמו כן, עומדות לרשותכם חבילות פרימיום המיועדות לצרכי חופשת ספא יוקרתית באחד מבתי המלון היוקרתיים ביותר באירופה בהם ניתן לקיים חופשת ספא ברמה הגבוהה ביותר. חבילות אלו משווקות בין היתר למטרות חופשת ספא מאותם מתחמי ספא מלון בוטיק ברחבי אירופה.

בדומה לכל מוצר תיירותי אחר המיועד למטרות חופשות בחו"ל, גם בתחום תיירות הספא תוכלו למצוא חבילות אטרקטיביות במסגרת מחירי הרגע האחרון.

לסיכום, חופשת ספא בחו"ל מתאפשרת בין היתר באמצעות רכישה של חבילות אירוח ונופש בכל אותם מלונות ספא מומלצים הממתינים לכם במדינות בהן פועלים אתרי ספא טבעיים. את חופשת הספא שלכם בחו"ל תוכלו לקיים לאורך כל ימות השנה, כאשר במהלך חודשי החורף ניתן לשלב את חופשת הספא גם עם חופשת סקי באחד מאתרי הסקי המובילים באירופה.

 

 

 

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *